UKK - USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Tästä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

JOS OVEN AVAUS EI TOIMI

Tarkista, että sinulla on voimassa oleva kulkuoikeus. Pelivuoroille kulkuoikeus astuu voimaan 30 minuuttia ennen vuoron alkua.

Kuntosalin voimassa oleva kulkuoikeus näkyy sinulla app:issämme. Tarkemmat app:in käyttöohjeet ja apua ongelmatilanteisiin tästä.

Tarkista, että pelivuorolle tullessasi näppäilet oikean pinkoodin (koodi tulee vuoronvaraajan sähköpostiin erillisessä viestissä). Odota hetki, ettei näppäimistössä vilku valoja ja kokeile uudelleen hitaasti ja tarkasti näppäillen.

Jos olet tarkistanut yllä olevat asiat, eikä avaus edelleenkään toimi, soita päivystävään numeroomme jonka löydät ulko-ovesta. HUOM! Annathan puhelun soida tarpeeksi pitkään, jotta se kerkeää yhdistyä päivystävälle henkilölle.



KUNTOSALI

HALUAN TULLA TUTUSTUMAAN KUNTOSALIIN, PÄÄSENKÖ ILMAISEKSI?

Tilojamme voi tulla katsomaan asiakaspalveluaikoinamme ilman maksuja tai rekisteröitymistä. Jos kuitenkin haluat mennä treenaamaan asti, salillemme pääset esimerkiksi kertamaksulla, jonka voit ostaa suoraan verkkokaupastamme. Kertamaksun avulla tutustuminen salillemme onnistuu juuri silloin kuin sinulle sopii, riippumatta siitä onko meillä asiakaspalvelua auki tai henkilökuntaa paikalla.

Mikäli haluat käydä tutustumassa saliimme treenin merkeissä ilman rekisteröitymistä, voi kertamaksun ostaa myös asiakaspalvelustamme sen aukioloaikojen puitteissa.

Haluan liittyä kuntosalin asiakkaaksi, kuinka toimin?

1. Lataa puhelinsovelluksemme, jonka löydät sovelluskaupasta nimellä JPJ Liikuntakeskus

2. Rekisteröidy / Kirjaudu sisään (App:issä toimii samat tunnukset kuin verkkokaupassamme)

3. Kun olet kirjautunut JPJ App:iin, mene verkkokauppaamme ja valitse itsellesi sopiva kuntosalituote kohdasta KUNTOSALI

4. Lisää tuote ostoskoriin ja maksa valitsemallasi maksutavalla.

5. Kulkuoikeutesi päivittyy suoraan käyttäjätilillesi ja pääset käyttämään palveluitamme heti. JPJ App toimii avaimenasi kuntosalille.

Luethan sopimusehdot huolella läpi ennen ostosten tekoa!

Kuinka pääsen kuntosalille käyttämällä app:ia?

App käyttöohjeisiin pääset tästä.

Vieläkö voin ostaa 10 KORTIN kuntosalille?

Kyllä, rekisteröityneenä asiakkaanamme voit ostaa kuntosalillemme joko toistaiseksi voimassa olevan JÄSENYYDEN, määräaikaisen 1 KK, 6 KK tai 12 KK JÄSENYYDEN, 10 KORTIN tai ihan vain KERTAMAKSUN. Kaikki nämä vaihtoehdot ovat ostettavissa myös verkkokaupastamme ja toimivat kulkuoikeutena mobiilisovelluksellamme (kertamaksusta saat myös kulkukoodin, jolla pääset sisään).

Voiko useampi henkilö käyttää samaa 10 korttia?

Ei, kaikki salikortit ja kertakäynnit ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi jakaa toisen henkilön kanssa. Toisen henkilön päästäminen sisään samalla kulkuoikeudella on kiellettyä!

VoiNKO OSTAA USEAMMAN 10 kortIN samaan aikaan?

Kyllä voit, kaikkien 10 korttien käyttöaika 12 kuukautta alkaa kuitenkin ostopäivästä. Jos sinulla on jo voimassa oleva 10 kortti, jossa on käyntejä jäljellä, voit myös ostaa uuden 10 kortin ennen vanhan loppumista. Salilla käydessäsi järjestelmä käyttää ensimmäisenä umpeutuvat käynnit ensin. Huomoithan tämän, mikäli olet ostamassa toisistaan poikkeavia kortteja esim. aamu ja kaikki ajat.

Alaikäisen jäsenyys

Määräaikaisten jäsenyyksien sekä kertakorttien ikäraja on 13 vuotta.

Toistaiseksi voimassa olevan jäsenyyden ikäraja on 16 vuotta.

Huoltaja on aina vastuussa alaikäisen treenaamista. Huomioithan, että tiloissamme ei ole aina paikalla henkilökuntaa. Suosittelemme huoltajan tai personal trainerin opastusta nuoren treenaajan ensimmäisille salikäynneille.

Tarvitsen laiteopastusta tai apua harjoitteluun, miten toimin?

Personal trainer yhteistyökumppanimme tiedot löydät tästä.

Voinko tulla treenamaan oman Personal trainerini /FYSIOTERAPEUTTINI kanssa?

​​​​​​​Kyllä, Personal trainerin tai fysioterapeutin tulee kuitenkin maksaa kuntosalin käyttömaksu. Personal trainer voi ostaa itselleen jäsenyyden, määräaikaisen KK-kortin tai kertakortin, jolla hän pääsee kulkemaan salille sisään.

Asiakaspalveluaikojemme ulkopuolella, jokaisen sisään tulijan tulee käyttää omaa henkilökohtaista voimassa olevaa kulkuoikeuttaa.

KUINKA VOIN MUOKATA KORTTIVELOUTUS JÄSENYYTENI MAKSUTIETOJA?

Maksutavalla korttiveloitus olevien sopimuksen tietoja pääset muokkaamaan verkkokaupan omissa tiedoissa.

1. Valitse sopimukset

2. Klikkaa ko. sopimuksen sopimustunnusta eli numerosarjaa jonka löydät sopimustunnus tekstin alta.

3. Tämän jälkeen aukeaa sopimuksen tiedot ja alareunassa löytyy kohta ''päivitä maksutapa''.

Kuinka voin irtisanoa TOISTAISEKSI VOIMASSAOLEVAN jäsenyyteni?

​​​​​​​Maksutavalla laskutus olevien sopimuksien irtisanominen tulee tehdä paikan päällä joko asiakaspalvelumme ollessa avoinna tai sähköpostitse. Irtisanomisaika on 1 kalenterikuukausi.


Maksutavalla korttiveloitus olevien sopimusten irtisanominen on mahdollista tehdä itse verkkokaupassamme.

1. Klikkaa omaa nimeäsi oikeasta yläkulmasta (mobiililaitteella ensin kolme viivaa)

2. Valitse Omat tiedot ja sen jälkeen kohta Sopimukset.

3. Klikkaa ko. sopimuksen sopimustunnusta eli numerosarjaa jonka löydät ''sopimustunnus'' tekstin alta.

4. Tämän jälkeen aukeaa sopimuksen tiedot ja alareunassa löytyy kohta ''päätä sopimus'' punaisessa laatikossa.

Kuvalliset ohjeet tästä

Irtisanominen astuu voimaan maksetun kauden loppuun, ilman irtisanomisaikaa.


MAILAPELIT

Miten voin varata pelivuoron?

1. Rekisteröidy / kirjaudu sisään verkkokaupassamme.

2. Valitse MAILAPELIT ja haluamasi laji.

3. Valitse haluamasi pvm, kellonaika ja kenttä, klikkaa valitsemaasi aikaa varauskalenterista ja valitse ponnahdusikkunasta pelivuorollesi kesto.

4. Kun olet valinnut vuoron keston, klikkaa TEE VARAUS ja SIIRRY KASSALLE.

5. Maksa varauksesi haluamallasi maksutavalla ja saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä erillisessä viestissä pinkoodisi, jolla pääsette pelaamaan.

6. Jaa saamasi pinkoodi pelikavereillesi, jokaisen ko. vuorolle tulijan tulee käyttää samaa pinkoodia sisään pääsyyn.

Jos ostan pelivuoron verkkokaupasta, kuinka pääsen sisään?

Maksettuasi ostoksesi verkkokaupassa saat pinkoodin, jolla pääset liikuntakeskukseen sisälle. Koodi on toiminnassa 30 min ennen vuoron alkua. Asiakaspalvelumme ollessa avoinna, ulko-ovesta pääset ilman koodia, mutta portilla tätä tarvitaan aina.

Kaikki pelivuorolle tulevat henkilöt käyttävät samaa koodia, joten vuoron varaajan tulee jakaa pinkoodinsa muille pelaajille. Varaaja on vastuussa siitä, kuka koodia käyttää.

Mistä voin tarkistaa oman pinkoodini?

Oman pinkoodisi voit tarkastaa käyttäjätilisi omista tiedoista.

1. Mene verkkokauppaamme ja kirjaudu sisään. Voit myös kirjautua käyttäjätilillesi nettisivujemme kautta.

2. Oikeasta yläreunasta löydät oman nimesi ja siitä klikkaamalla avautuu valikko, josta löydät ''Omat tiedot''.

3. Omissa tiedoistasi on kulkuoikeudet, sen avaamalla näet oman pinkoodisi.

Pinkoodisi pysyy aina samana, eli sama koodi toimii aina sinun varaamillasi vuorolla.

Kuinka saan peruttua verkkokaupasta varaamani vuoron?

1. Mene VERKKOKAUPPAAN, valitse mailapelit ja sieltä laji, mihin olet varauksesi tehnyt.

2. Varauskalenterin ylä- tai alapuolella (riippuen laitteesta) on laatikko ''Varaukset'', klikkaa laatikosta.

3. Avautuu ikkuna, jossa näkyvät tekemäsi varaukset.

4. Etsi varaus, jonka haluat perua ja klikkaa varauksen edessä olevaa punaista ''Peruuta'' laatikkoa.

Huom! Peruutus tulee tehdä vähintään 2 tuntia ennen vuoron alkua, jolloin vuoron maksamiseen käytetty saldo palautuu takaisin käytettäväksi verkkokauppaan.

Jos joudun perumaan maksamani pelivuoron, saanko rahat takaisin?

Mikäli joudut perumaan varaamasi ja maksamasi vuoron, palautuu rahat kreditiksi verkkokauppaan, kun peruutus on tehty vähintään 2 tuntia ennen vuoron alkua. Tämän kreditin voit käyttää esim. seuraavaan varaamasi vuoron maksuun. Käytettävissä olevan saldon näet verkkokaupan maksutavoissa lompakossasi. Jo maksetusta vuorosta ei voi saada rahan palautusta muulla tavalla.

Mikäli olet käyttänyt varaukseen sähköistä 10 KORTTIA, palautuu vuoroon käytetty aika takaisin kortille käytettäväksi.

Huomioithan, että peruutuksen jälkeen voi mennä muutama minuutti, ennen kuin saldo on käytettävissä. Jos saldo ei hetken kuluttua näy maksutavoissasi, voit kokeilla kirjautua ulos ja uudelleen sisään verkkokauppaan. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

VOINKO TULLA SALIBANDYKENTÄLLE VAIN LAUKOMAAN?

Avoimia laukomiseen tarkoitettuja pelivuoroja on viikossa muutamia.

Tästä varauskalenterista näet laukomiseen tarkoitetut pelivuorot, jolle voit ostaa paikan verkkokaupastamme.

Haluan varata pelivakiovuoron, kuinka toimin?

Vakiovuorovaraukset tulee tehdä joko sähköpostilla jpj(at)jpjliikuntakeskus.fi, puhelimitse p. 019722422 tai paikan päällä. Vakiovuorosopimus on allekirjoitettava paikan päällä ennen ensimmäisen vuoron alkua.

Kuinka mailapeli 10 kortti toimii?

10 KORTIN käyttöohjeisiin pääset tästä

Vakiovuoroehdot

Vakiovuoroehtoihin pääset tutustumaan tästä.

VAKIOVUOROJEN SIIRTOTUNNIT

Vakiovuorojen siirtotuntien käyttöohjeet löytyvät tästä

Syntymäpäivien järjestäminen

Syntymäpäivävaraukset voi tehdä ainoastaan ​​​​​​​sähköpostilla jpj(at)liikuntakeskus.fi tai puhelimitse 019722422.

Syntymäpäivien järjestäminen tiloissamme on mahdollista ainoastaan aikoina, jolloin asiakaspalvelumme ja kahviomme ovat avoinna. Asiakaspalveluajat näet tästä.

Pelivuorovarauksen yhteydessä kahviomme on käytettävissä veloituksetta. Tarjoiltavat juomat tulee ostaa paikan päältä, mutta muut tarjoiltavat voi tuoda itse.

Vuorolla tulee olla valvoja, jos pelaajat ovat alle 16-vuotiaita.



MUUTA

Löytyykö tiloistanne sauna?

Kyllä, sekä miesten, että naisten pukuhuoneiden yhteydestä löytyvät suihkutilat sekä saunat. Muistathan ottaa oman laudeliinan mukaan!

Maksutavat

Kaikki asiakaspalvelumme ja verkkokauppamme maksutavat sekä tiedot maksunvälittäjistämme löydät tästä.

ALENNUSHINNAT

Mikäli olet opiskelija, varusmies tai eläkeläinen saat alennusta kuntosalituotteistamme sekä pelivarauksista. Alennuksen saamiseksi verkkokaupasta sinun tulee käydä asiakaspalvelussamme näyttämässä voimassa olevaa alennukseen oikeuttavaa korttia ennen ensimmäistä ostokertaa. Tämän jälkeen voit hyödyntää alennustasi myös verkkokauppamme puolella. ASIAKASPALVELUAJAT TÄSTÄ

Lahjakortit

Lahjakortit ovat käytettävissä kaikkiin liikuntapalveluihimme ja ne ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Lahjakorttia käytettäessä verkkokauppamme kassalla tulee lahjakortin koodin lisäksi valita maksutapa, jonka valinta ei nykyisten säädösten mukaan tule automaattisesti. Eli valitse maksutavaksi esimerkiksi ’’verkkomaksu’’ ja tämän jälkeen syötä lahjakortin koodi sille osoitettuun kohtaan.

alennuskoodit

Jos tuotteelle on annettu alennuskoodi verkkokauppaamme, voi tämän koodin syöttää OSTOSKORISSA kohdassa Alennukset yhteensä: klikkaamalla kohdasta ALENNUSKOODI.

Minulla on paperisia liikuntaseteleitä, voinko käyttää niitä maksuvälineenä verkkokaupassa?

Valitettavasti paperiset liikuntasetelit eivät käy verkkokaupassamme. Voit kuitenkin ostaa niillä esim. lahjakortin paikan päältä ja käyttää lahjakorttia verkkokaupassamme maksuvälineenä esim. pelivuoroja varatessasi.

Unohdin tavaroitani pukuhuoneeseen, mitä teen?

Säilytämme löytötavaroita 2 viikkoa. Voit kysyä jääneitä tavaroitasi asiakaspalvelustamme.


Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta, ota yhteyttä tästä!



FAQ - FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Here you will find answers to frequently asked questions.

Lue lisää