App KÄYTTÖOHJEET

Kuinka pääsen kuntosalille käyttämällä JPJ Liikuntakeskus App:ia?

Kun olet paikan päällä ovella tai portilla:

1. App:in etusivulta kohdasta salikortti löydät painikkeen AVAA OVI, painamalla siitä aukeaa valikko.

2. Valikosta voit valita haluamasi avattavan kohteen ULKO-OVI tai PORTTI

3. Kun painat avattavasta ovesta/portista, saat ilmoitukset ''Ovi avattu'' ja voit astua sisään. Portilla näet avauksen toimineen, kun punainen X puuttuu vihreäksi nuoleksi.


Asiakaspalveluaikojen ulkopuolisina aikoina ulko-ovi on lukittu, tällöin sinun on avattava sovelluksen avulla ensin ulko-ovi ja sitten portti.

Ulko-oven ollessa lukittuna jokaisen asiakkaan on tultava omalla kulkutunnisteellaan myös ulko-ovesta. Ulko-ovesta ei saa päästää muita henkilöitä samalla oven avauksella!


HUOM! Mikäli sinulla on salille 10 KORTTI, päivittyy käyttämäsi kerta kulkuoikeuteesi pienellä viiveellä. Vaikka avaisit sekä oven että portin, järjestelmä veloittaa kortilta yhden käynnin.

HUOM! Mikäli olet ostanut verkkokaupastamme KERTAMAKSUN salille, voit myös näppäillä ostoksesi yhteydessä sähköpostiisi tulleen 5 numeroisen koodin lukijaan, jotta pääset sisälle/kulkemaan portista. Kertakäynnit ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi ostaa toiselle henkilölle.


Jos oven avaus ei toimi, sulje sovellus ja avaa uudelleen. voit kokeilla myös koko puhelimen uudelleen käynnistystä.

jos nämä ei auta varmista seuraavat asiat:

1. Tarkista, että jäsenyytesi/kuntosalikorttisi on vielä voimassa ja sinulla on käyntikertoja jäljellä. Nämä näkyvät app:in etusivulla kohdassa salikortti. Etusivun voit päivittää vetämällä keskeltä alaspäin. Joskus etusivu ei ole päivittynyt itsestään ja näin ollen siinä näkyy vanhaa tietoa.

Mikäli olet juuri ostanut kuntosalituotteen verkkokaupastamme, tarkista, että olet saanut tilausvahvistuksen ja ostoksesi on onnistunut verkkokaupassamme. Joissain tilanteissa maksut kirjautuvat maksetuiksi viiveellä. Tätä viivettä on havaittu etenkin MobilePaylla maksaessa. Tällaisessa tapauksessa odota, kunnes kulkuoikeutesi näkyy sovelluksessa.

Jäsenyyslaskuja maksaessa maksun kirjautumiseen voi mennä useampi pankkipäivä riippuen pankistasi, jos maksu ei ole kirjautunut järjestelmäämme ennen 2. muistutuslaskun lähettämistä kulkuoikeutesi katkeaa siihen saakka kunnes maksu rekisteröityy järjestelmäämme.

2. Tarkista, että olet antanut app:ille oikeuden käyttää sijaintiasi ja puhelimesi bluetooth yhteys on päällä. Oven avaavien lukijoiden tulee pystyä havaitsemaan, että olet riittävän lähellä, jotta ovet ja portti avautuvat. Vaihda sovelluksen asetuksista sijainnin käyttö tarkkaan sijaintiin, mikäli sen on mahdollista.

3. Tarkista, että puhelimessasi on app:in viimeisin versio päivitettynä. Jos puhelimessasi ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää manuaalisesti sovelluskaupasta.

4. Tarkista, että puhelimessasi on on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android / iOI versioon.

5. Tarkista, ettei puhelimessasi ole VPN-sovellusta päällä. On havaittu, että F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksemme toimintaa, joten tarvittaessa kytke VPN-sovellus pois päältä.


Mikäli yllä olevat asiat on kunnossa ja sovellus ei edelleenkään toimi, voit kokeilla seuraavia asioita:

1. Sulje sovellus ja avaa uudelleen.

2. Kirjaudu ulos sovelluksesta ja takaisin sisään.

3. Käynnistä puhelimesi uudelleen, jolloin kaikki tiedot päivittyvät.

4. Poista sovellus puhelimestasi ja asenna uudelleen.

5. Jos GPS-signaalia ei löydy, laita puhelimesi lentokonetila päälle ja pois, laita sovelluksen asetuksista sijainnin käyttö pois ja uudelleen päälle tai käynnistä puhelimesi kokonaan uudelleen. Odota hetki, että yhteyden muodostuvat ja kokeile oven avausta uudelleen. Jos olet juuri avannut sovelluksen, saattaa mennä hetki ennen kuin GPS paikantaa sijaintisi.


Mikäli kaikki edellä mainitut asiat ovat kunnossa ja olet kokeillut käynnistää myös puhelimesi kokonaan uudelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Asiakaspalveluaikojen ulkopuolella: Ongelmatilanteissa soita päivystävään numeroomme p. 010 212 9480


​​​​​​​