App KÄYTTÖOHJEET
Kuinka pääsen kuntosalille käyttämällä JPJ Liikuntakeskus App:ia?
Kun olet paikan päällä ovella tai portilla:
1. App:in etusivulta kohdasta salikortti löydät painikkeen AVAA OVI, painamalla siitä aukeaa valikko.
2. Valikosta voit valita haluamasi avattavan kohteen ULKO-OVI tai PORTTI
3. Kun painat avattavasta ovesta/portista, saat ilmoitukset ''Ovi avattu'' ja voit astua sisään.
Asiakaspalveluaikojen ulkopuolisina aikoina ulko-ovi on lukittu, tällöin sinun on avattava sovelluksen avulla ensin ulko-ovi ja sitten portti.
Ulko-oven ollessa lukittuna jokaisen asiakkaan on tultava omalla kulkutunnisteellaan myös ulko-ovesta. Ulko-ovesta ei saa päästää muita henkilöitä samalla oven avauksella!
HUOM! Mikäli sinulla on salille 10 KORTTI, päivittyy käyttämäsi kerta kulkuoikeuteesi pienellä viiveellä. Vaikka avaisit sekä oven että portin, järjestelmä veloittaa kortilta yhden käynnin.
HUOM! Mikäli olet ostanut verkkokaupastamme KERTAMAKSUN salille, voit myös näppäillä ostoksesi yhteydessä sähköpostiisi tulleen 5 numeroisen koodin lukijaan, jotta pääset sisälle/kulkemaan portista. Kertakäynnit ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi ostaa toiselle henkilölle.
Jos oven avaus ei toimi, varmista seuraavat asiat:
Tarkista, että kuntosalikorttisi on vielä voimassa ja sinulla on käyntikertoja jäljellä. Nämä näkyvät app:in etusivulla kohdassa salikortti.
Tarkista, että olet antanut app:ille oikeuden käyttää sijaintiasi ja puhelimesi bluetooth yhteys on päällä. Oven avaavien lukijoiden tulee pystyä havaitsemaan, että olet riittävän lähellä, jotta ovet ja portti avautuvat.
Mikäli sijainnin käyttö on päällä, mutta puhelimesi ei löydä GPS-signaalia, voit kokeilla seuraavia asioita:
Laita puhelimesi lentokonetila päälle ja pois tai käynnistä puhelimesi kokonaan uudelleen. Odota hetki, että yhteyden muodostuvat ja kokeile oven avausta uudelleen.
Mene sovellusasetuksiin, laita sijainnin käyttö pois päältä ja sitten takaisin päälle. Vaihda sijainnin käyttö tarkkaan sijaintiin, mikäli sen on mahdollista. Tämän jälkeen yritä avata ovi uudelleen. Jos olet juuri avannut sovelluksen, saattaa mennä hetki ennen kuin GPS paikantaa sijaintisi.
Asiakaspalveluaikojen ulkopuolella: Ongelmatilanteissa soita päivystävään numeroomme p. 010 212 9480