USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Tästä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

KUNTOSALI

Kuinka pääsen kuntosalille käyttämällä app:ia?

App käyttöohjeisiin pääset tästä.

Vieläkö voin ostaa 10 KORTIN kuntosalille?

Kyllä, kuntosalille voit ostaa joko toistaiseksi voimassa olevan JÄSENYYDEN, määräaikaisen 1 KK, 6 KK tai 12 KK KORTIN, 10 KORTIN tai ihan vain KERTAMAKSUN. Kaikki nämä vaihtoehdot ovat ostettavissa verkkokaupastamme ja toimivat kulkuoikeutena mobiilisovelluksellamme (kertamaksusta saat kulkukoodin, jolla pääset sisään).

Voiko useampi henkilö käyttää samaa 10 korttia?

Valitettavasti ei, kaikki salikortit ja kertakäynnit ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi jakaa toisen henkilön kanssa.

Voinko käydä tutustumassa kuntosaliin ennen jäsenyyttäni?

Voit käydä tutustumassa saliimme esimerkiksi kertamaksulla. Kertamaksun voit ostaa verkkokaupastamme, ostoksesi jälkeen saat kulkukoodin sisään pääsyä varten.

Miten voin liittyä jäseneksi?

Voit liittyä jäseneksi helposti rekisteröitymällä nettisivuillamme tai sovelluksellamme ja ostamalla jäsenyyden verkkokaupastamme. Luethan sopimusehdot huolella läpi.

Alaikäisen jäsenyys

Jäsenyyden voi ostaa yli 13-vuotias henkilö. Alaikäisen jäsenyyssopimus vaatii huoltajan suostumuksen ennen sen voimaan astumista.

Tarvitsen laiteopastusta tai apua harjoitteluun, miten toimin?

Personal trainerina meillä toimii Maija Vainio. Voit ottaa Maijaan yhteyttä painamalla tästä.

Voinko tulla treenamaan oman Personal trainerini kanssa?

​​​​​​​Kyllä, Personal trainerin tulee kuitenkin maksaa kuntosalin käyttömaksu. Personal trainer voi ostaa itselleen jäsenyyden, määräaikaisen KK-kortin tai kertakortin, jolla hän pääsee kulkemaan salille sisään.

Kuinka voin irtisanoa jäsenyyteni?

​​​​​​​Irtisanominen tulee tehdä paikan päällä asiakaspalvelumme ollessa avoinna.

Jäsenyyden irtisanomisaika on 1 kalenterikuukausi.


PELIVUOROT

Jos ostan pelivuoron verkkokaupasta, kuinka pääsen sisään?

Maksettuasi ostoksesi verkkokaupassa saat kulkukoodin, jolla pääset liikuntakeskukseen sisälle. Koodi on toiminnassa 30 min ennen vuoron alkua. Asiakaspalvelumme ollessa avoinna, ulko-ovesta pääset ilman koodia.

Kaikki pelivuorolle tulevat henkilöt käyttävät samaa koodia, joten vuoron varaajan tulee jakaa pinkoodinsa muille pelaajille. Varaaja on vastuussa siitä, kuka koodia käyttää.

Mistä voin tarkistaa oman pinkoodini?

Oman pinkoodisi voit tarkastaa käyttäjätilisi omista tiedoista.

1. Mene verkkokauppaamme ja kirjaudu sisään. Voit myös kirjautua käyttäjätilillesi nettisivujemme kautta.

2. Oikeasta yläreunasta löydät oman nimesi ja siitä klikkaamalla avautuu valikko, josta löydät ''Omat tiedot''.

3. Omissa tiedoistasi on kulkuoikeudet, sen avaamalla näät oman pinkoodisi.

Pinkoodisi pysyy aina samana, eli sama koodi toimii aina sinun varaamillasi vuorolla.

Kuinka saan peruttua verkkokaupasta varaamani vuoron?

1. Mene VERKKOKAUPPAAN, valitse mailapelit ja sieltä laji, mihin olet varauksesi tehnyt.

2. Varauskalenterin yläpuolella oikeassa reunassa on laatikko ''Varaukset'', klikkaa laatikosta.

3. Avautuu ikkuna, jossa näkyy tekemäsi varaukset.

4. Etsi varaus, jonka haluat perua ja klikkaa varauksen edessä olevaa punaista ''Peruuta'' laatikkoa.

Jos joudun perumaan maksamani pelivuoron, saanko rahat takaisin?

Mikäli joudut perumaan varaamasi ja maksamasi vuoron, palautuu rahat kreditiksi verkkokauppaan. Tämän kreditin voit käyttää esim. seuraavaan varaamasi vuoron maksuun. Käytettävissä olevan saldon näät verkkokaupan maksutavoissa.

Mikäli olet käyttänyt varaukseen sähköistä 10 KORTTIA, palautuu vuoroon käytetty aika takaisin kortille käytettäväksi.

Haluan varata pelivakiovuoron, kuinka toimin?

Vakiovuorovaraukset tulee tehdä joko sähköpostilla jpj(at)jpjliikuntakeskus.fi, puhelimitse p. 019722422 tai paikan päällä. Vakiovuorosopimus on allekirjoitettava paikan päällä ennen ensimmäisen vuoron alkua.

Kuinka mailapeli 10 kortti toimii?

10 KORTIN käyttöohjeisiin pääset tästä

Vakiovuoroehdot

Vakiovuoroehtoihin pääset tutustumaan tästä.

VAKIOVUOROJEN SIIRTOTUNNIT

Vakiovuorojen siirtotuntien käyttöohjeet löytyvät tästä

Syntymäpäivien järjestäminen

Syntymäpäivävaraukset voi tehdä ainoastaan ​​​​​​​sähköpostilla jpj(at)liikuntakeskus.fi tai puhelimitse 019722422.

Syntymäpäivien järjestäminen tiloissamme on mahdollista ainoastaan aikoina, jolloin asiakaspalvelumme ja kahviomme ovat avoinna. Asiakaspalveluajat näät tästä.

Pelivuorovarauksen yhteydessä kahviomme on käytettävissä veloituksetta. Tarjoiltavat juomat tulee ostaa paikan päältä, mutta muut tarjoiltavat voi tuoda itse.

Vuorolla tulee olla valvoja, jos pelaajat ovat alle 16-vuotiaita.



MUUTA

Maksutavat

Verkkokaupassamme toimivat maksutavat: Verkkopankkimaksut, Smartum-mobiili, E-passi, Edenred-korttimaksu, Mobilepay sekä OP siirto.

Paikan päällä asiakaspalvelun ollessa avoinna: pankkikortti, käteinen, Smartum, E-passi, Edenred, Virike

Liikuntasetelelillä tai vastaavalla palvelulla maksettaessa maksun käsittelyaika on n. 3 viikoa riippuen maksutavasta. Avoinna olevia laskuja ei voi maksaa kassalle, vaan maksu vähennetään aina tulevista maksuista.

Ohjeet Edenred-maksuihin verkkokaupassamme löydät tästä.

HUOM! Kun haluat tehdä ostoksia muualla kuin asiakaspalvelussamme paikan päällä, tulee sinun ensin mennä verkkokauppaamme, lisätä tuotteet ostoskoriin ja verkkokaupan ohjeita seuraten valita haluamasi maksutapa. Jos maksat esimerkiksi epassilla, maksu ei rekisteröidy käyttäjätilillesi ja järjestelmäämme, ellet ole tehnyt ostosta verkkokauppamme puolelta, valinnut sieltä maksutavaksi epassin ja seurannut ohjeita maksun suorittamiseksi.


Maksupalveluntarjoaja:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Minulla on paperisia liikuntaseteleitä, voinko käyttää niitä maksuvälineenä verkkokaupassa?

Valitettavasti paperiset liikuntasetelit eivät käy verkkokaupassamme. Voit kuitenkin ostaa niillä esim. lahjakortin paikan päältä ja käyttää lahjakorttia verkkokaupassamme maksuvälineenä esim. pelivuoroja varatessasi.

Unohdin tavaroitani pukuhuoneeseen, mitä teen?

Säilytämme löytötavaroita 2 viikkoa. Voit kysyä jääneitä tavaroitasi asiakaspalvelustamme.

Löytyykö tiloistanne sauna?

Kyllä, sekä miesten, että naisten pukuhuoneiden yhteydestä löytyvät suihkutilat sekä saunat.

Saunat ovat päällä ma-pe klo 8.30-23.00 ja la-su 10.00-23.00.


Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta, ota yhteyttä tästä!