USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Tästä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

KUNTOSALI

VIELÄKÖ VOIN OSTAA 10 KORTIN SALILLE?

Kyllä, kuntosalille voit ostaa joko toistaiseksi voimassa olevan JÄSENYYDEN, määräaikaisen 1 KK, 6 KK tai 12 KK KORTIN, 10 KORTIN tai ihan vain KERTAMAKSUN. Kaikki nämä vaihtoehdot tulevat olemaan ostettavissa verkkokaupassamme ja toimimaan mobiilisovelluksellamme.

Voinko käydä tutustumassa kuntosaliin ennen jäsenyyttäni?

Voit käydä tutustumassa saliimme esimerkiksi kertamaksulla. SYKSYLLÄ 2022 pääset mobiilisovelluksellamme salille heti ostotapahtuman jälkeen.

Miten voin liittyä jäseneksi?

Voit liittyä jäseneksi helposti rekisteröitymällä nettisivuillemme ja ostamalla jäsenyyden verkkokaupastamme. Luethan sopimusehdot huolella läpi.

Alaikäisen jäsenyys

Jäsenyyden voi ostaa yli 13-vuotias henkilö. Alaikäisen jäsenyyssopimus vaatii huoltajan suostumuksen ennen sen voimaan astumista.

Tarvitsen laiteopastusta tai apua harjoitteluun, miten toimin?

Personal trainerina meillä toimii Maija Vainio. Voit ottaa Maijaan yhteyttä painamalla tästä.

Voinko tulla treenamaan oman Personal trainerini kanssa?

​​​​​​​Kyllä, Personal trainerin tulee kuitenkin maksaa kuntosalin käyttömaksu. Personal trainer voi ostaa itselleen jäsenyyden, määräaikaisen KK-kortin tai kertakortin, jolla hän pääsee kulkemaan salille sisään.

Kuinka voin irtisanoa jäsenyyteni?

​​​​​​​Irtisanominen tulee tehdä paikan päällä asiakaspalvelumme ollessa avoinna.

Jäsenyyden irtisanomisaika on 1 kalenterikuukausi.


PELIVUOROT

Jos OSTAN pelivuoron verkkokaupasta, kuinka pääsen sisään?

Maksettuasi ostoksesi verkkokaupassa saat kulkukoodin, jolla pääset liikuntakeskukseen sisälle. Koodi on toiminnassa 15 min ennen vuoron alkua. Asiakaspalvelumme ollessa avoinna, ulko-ovesta pääset ilman koodia.

Kuinka saan peruttua verkkokaupasta varaamani vuoron?

1. Mene VERKKOKAUPPAAN, valitse mailapelit ja sieltä laji, mihin olet varauksesi tehnyt.

2. Pelikenttien yläpuolella oikeassa reunassa on laatikko ''Varaukset'', klikkaa laatikosta.

3. Avautuu ikkuna, jossa näkyy tekemäsi varaukset.

4. Etsi varaus, jonka haluat perua ja klikkaa varauksen edessä olevaa punaista ''Peruuta'' laatikkoa.

Jos joudun perumaan maksamani pelivuoron, saanko rahat takaisin?

Mikäli joudut perumaan varaamasi ja maksamasi vuoron, palautuu rahat kreditiksi verkkokauppaan. Tämän kreditin voit käyttää esim. seuraavaan varaamasi vuoron maksuun.

Mikäli olet käyttänyt varaukseen sähköistä 10 KORTTIA, palautuu vuoroon käytetty aika takaisin kortille käytettäväksi.

Haluan varata pelivakiovuoron, kuinka toimin?

Vakiovuorovaraukset tulee tehdä joko sähköpostilla jpj(at)jpjliikuntakeskus.fi, puhelimitse p. 019722422 tai paikan päällä. Vakiovuorosopimus on allekirjoitettava paikan päällä ennen ensimmäisen vuoron alkua.

Vakiovuoroehdot

Vakiovuoroehtoihin pääset tutustumaan tästä.

Syntymäpäivien järjestäminen

Syntymäpäivävaraukset voi tehdä ainoastaan ​​​​​​​sähköpostilla jpj(at)liikuntakeskus.fi tai puhelimitse 019722422.

Syntymäpäivien järjestäminen tiloissamme on mahdollista ainoastaan aikoina, jolloin asiakaspalvelumme ja kahvio on avoinna.

Pelivuorovarauksen yhteydessä kahviomme on käytettävissä veloituksetta. Tarjoiltavat juomat tulee ostaa paikan päältä, mutta muut tarjoiltavat voi tuoda itse.

Vuorolla tulee olla valvoja, jos pelaajat ovat alle 16-vuotiaita.



MUUTA

Maksutavat

Verkkokaupassamme toimivat maksutavat: Verkkopankkimaksut, Smartum-mobiili sekä E-passi

Paikan päällä asiakaspalvelun ollessa avoinna: pankkikortti, käteinen, Smartum, E-passi, Edenred, Virike, Eazybreak, Tyky

Liikuntasetelelillä tai vastaavalla palvelulla maksettaessa maksun käsittelyaika on n. 3 viikoa riippuen maksutavasta. Avoinna olevia laskuja ei voi maksaa kassalle, vaan maksu vähennetään aina tulevista maksuista.

MINULLA ON PAPERISIA LIIKUNTASETELEITÄ, VOINKO KÄYTTÄÄ NIITÄ MAKSUVÄLINEENÄ VERKKOKAUPASSA?

Valitettavasti paperiset liikuntasetelit eivät käy verkkokaupassamme. Voit kuitenkin ostaa niille esim. lahjakortin paikan päältä ja käyttää lahjakorttia verkkokaupassamme maksuvälineenä esim. pelivuoroja varatessasi.

Unohdin tavaroitani pukuhuoneeseen, mitä teen?

Säilytämme löytötavaroita 2 viikkoa. Voit kysyä jääneitä tavaroitasi asiakaspalvelustamme.

Löytyykö tiloistanne sauna?

Kyllä, sekä miesten, että naisten pukuhuoneiden yhteydestä löytyvät suihkutilat sekä saunat.

Tällä hetkellä saunat ovat päällä asiakaspalvelumme aukioloaikojen mukaan.


Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta, ota yhteyttä tästä!