OLEMME HAVAINNEET SISÄÄNKÄYNNILLÄ VÄÄRINKÄYTÖKSIÄ

Haluaisimme muistuttaa kaikkia asiakkaitamme, kuinka kulunvalvontaamme käytetään ja mitä tehdä ongelmatilanteissa.

ASIAKASPALVELUMME OLLESSA SULJETTU

Liikuntakeskuksemme on avoinna ainoastaan rekisteröityneille asiakkaillemme.

Jokaisella sisään tulevalla henkilöllä tulee olla voimassa oleva kulkuoikeus eli varattu pelivuoro tai henkilökohtainen kuntosalin käyttöön oikeuttava kulkuoikeus.


KULUNVALVONNAN OVIEN TAI PORTIN OHITTAMINEN ILMAN KOODIA TAI APP:IÄ ON EHDOTTOMASTI KIELLETTY

Kaikilla Kuntosalille tulevilla henkilöillä tulee olla henkilökohtainen, voimassa oleva kulkuoikeus. Muiden henkilöiden päästäminen sisään on kiellettyä.

Samalle pelivuoroille tulevat henkilöt käyttävät aina vuoron varaaman henkilön kulkukoodia. Muistathan siis jakaa koodisi myös pelikavereillesi.


Tiloissamme on tallentava videovalvonta!


Mitä tehdä ongelmatilanteessa?

Mikäli koodisi ei toimi, tarkista että olet käyttänyt oikeaa koodia (HUOM! Tilausnumero EI ole kulkukoodisi). Koodi lähetetään varauksen yhteydessä varaajan sähköpostiin erillisessä viestissä tai voit tarkistaa sen kirjautumalla verkkokauppaamme ja katsomalla sen omista tiedoistasi (vuoron varaajan tiedot). Odota hetki ja kokeile näppäillä koodi rauhallisesti uudelleen.

Mikäli App:isi ei toimi, tarkista, että sinulla on sijaintipalvelun käyttö salittua ja sijainnin käyttö on päällä. Tarkista, että sinulla on voimassa oleva kulkuoikeus (voit päivittää etusivun vetämällä keskeltä alaspäin). Jos nämä kaikki on kunnossa, voit kokeilla käynnistää puhelimesi kokonaan uudelleen.

App:in Tänään-välilehdeltä löydät tarkempia käyttöohjeita ja lisää vinkkejä ongelmatilanteisiin.


Ongelmatilanteissa voit myös soittaa päivystävään numeroomme, joka löytyy ulko-ovelta sekä portilta.


​​​​​​​