MAKSUJEN KANSSA ONGELMIA

Verkkokaupan maksujen kanssa on havaittu ongelmia. Muistathan seurata ohjeita.

Mistä nämä ongelmat johtuvat?

Huomasimme, että verkkokaupassamme tehtyjen tilausten maksujen kanssa on ollut ongelmia. Järjestemässämme ollut vika on nyt korjattu, mutta tilausten ongelmia selvittäessämme on kuitenkin havaittu, että suurin osa näistä on johtunut siitä, että nettiselain on suljettu asiakkaan toimesta liian aikaisin ja maksu ei ole rekisteröitynyt tilaukselle.


Kun maksat verkkokaupassa seuraa aina ohjeita ja odota kunnes palaat automaattisesti takaisin verkkokauppaamme.

Kun maksu on suoritettu, ÄLÄ SULJE NETTISELAINTASI, vaan odota kunnes sivu palaa automaattisesti takaisin verkkokauppaamme. Verkkokauppa kuittaa, että maksusi on onnistunut ja näät tilausvahvistuksen. Ostoksesi jälkeen sinulle tulee sähköpostiisi Payrailin maksuvahvistus sekä meidän tilausvahvituksemme.

Jos et saa tilausvahvistusta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


MItä tapahtuu, jos suljen selaimen liian aikaisin?

Jos suljet nettisellaimen ennen kuin olet saanut kuittauksen maksun onnistumisesta ja näytölläsi näkyy tilausvahvistus. Voi olla, että maksu on mennyt tililtäsi, mutta se ei rekisteröidy tilaukseesi oikein. Tällaisessa tilanteessa on todennäköistä, että maksutapahtuma rekisteröityy automaattisesti maksetuksi vasta 1-3 pankkipäivän kuluessa asiakkaan suorituksesta. Eli et pääse käyttämään ostamaasi palvelua, ennen kuin maksujärjestelmämme on löytänyt oikean maksun tilaukseesi.

Jos suljet nettiselaimen kesken maksutapahtumasi, peruuntuu maksu kokonaan eikä maksua veloitu tililtäsi tai tilausta muodostu.


Jos olet epävarma, menikö tilauksesi läpi.

Jos olet tehnyt pelivarauksen, voit tarkistaa omat varauksesi menemällä takaisin varaamasi lajin varaukseen. Varauskalenterin yläpuolella on VARAUKSET-laatikko. Klikkaamalla siitä näät kaikki voimassa olevat varauksesi ja voit tarvittaessa myös perua yksittäisen varauksen sieltä.

Jos olet ostanut kuntosalille jäsenyyden tai kertakortin, tulee kulkuoikeutesi näkyviin JPJ Liikuntakeskus App:iin heti ostoksesi jälkeen. Jos kulkuoikeutesi ei näy, voit kokeilla päivittää App:in etusivun vetämällä sivun yläreunasta alaspäin. Jos olet saanut tilausvahvistuksen ja maksun kuittauksen, mutta sivun päivittämisen jälkeen ei kulkuoikeutta näy sovelluksessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.